OPĆI UVJETI


Prilikom izvršenja rezervacije na našoj stranici, putnik se slaže s općim uvjetima poslovanja. Ukoliko se ne slažete s bilo kojim dijelom ovih uvjeta, niste dužni koristiti našu stranicu.
Naše osnovno sredstvo komunikacije je e-mail, stoga Vas molimo da nam za sve eventualne nejasnoće ili pitanja pošaljete email na air@air.hr

REZERVACIJE

Savjetujemo Vam da uvijek sami napravite rezervaciju karte na našoj stranici. Trošak izdavanja karte je niži kada napravite rezervaciju putem naše stranice, nego kada nam upit pošaljete na email i mi izvršavamo rezervaciju za Vas.
Prilikom rezervacije provjerite da li ste točno upisali ime i prezime putnika PRITOM NE KORISTEĆI HRVATSKE DIJAKRITIČKE ZNAKOVE “Ć,Č,Đ,Š,Ž,ć,č,đ,š,ž” nego umjesto njih upotrebljavajte “C,D,S,Z,c,d,s,z”, provjerite da li ste upisali točnu email adresu, jer ako ona nije točna, nećemo biti u mogućnosti poslati Vam potvrdu rezervacije niti elektronsku kartu. Provjerite plan puta, vremena polaska i odlaska, i sve detalje Vašeg putovanja. Sa uvjetima koji vrijede za vaše putovanje biti ćete upoznati prilikom kupnje aviokarte i/ili rezervacije hotela.

Potvrdu rezervacije primiti ćete na e-mail. Kada vašu rezervaciju provjerimo izdajemo vam elektronsku kartu i ukoliko je sve u redu elektronsku kartu vam šaljemo na e-mail.

Ukoliko zbog tehničkih ili sličnih problema nije moguće izdati kartu biti ćete o tom obaviješteni u najkraćem mogućem roku, vaša kartica neće biti terećena i biti će vam ponuđena alternativna opcija ukoliko je moguća.

Ukoliko kartu kupujete u našoj poslovnici i/ili bilo kojim oblikom komunikacije sa našim agentom sa uvjetima specifične(odabrane) usluge biti ćete upoznati prilikom rezervacije i/ili kupnje.

NISKOBUDŽETNI PRIJEVOZNICI

Za rezervacije letova i kupnju karata niskobudžetnih prijevoznika LILA PUTOVANJA d.o.o. vam nalazi najjetinije opcije i za to naplaćuje naknadu za koju izdaje račun, za iznos karte Vam LILA PUTOVANJA d.o.o. nije u mogućnosti izdati račun pošto naplatu iste vrši direktno prijevoznik.
Svi podaci o rezervaciji proslijeđuju se sigurnim elektronskim putem direktno prijevozniku te LILA PUTOVANJA d.o.o. nema uvid u podatke o Vašoj rezervaciji, kreditnoj kartici i ostalim osobnim podacima.
Za sve eventualne naknadne probleme i/ili informacije dužni ste obratiti se prijevozniku koji ima ekskluzivno pravo promjene postojećih rezervacija. Za rezervacije i karte niskobudžetnih prijevoznika vrijede opći uvjeti prijevoznika te uvjeti vaše specifične rezervacije s kojima ste bili upoznati prilikom kupnje.

REZERVACIJA SMJEŠTAJA I NAJMA VOZILA ONLINE

Prilikom rezervacije hotelskog smještaja na našim stranicama LILA PUTOVANJA d.o.o. nije u svojstvu posrednika već Vam samo omogućuje uvid u cijene više dobavljača navedenih usluga.
Cijene i opisi usluga navedeni na našim stranicama su informativnog karaktera i LILA PUTOVANJA d.o.o. zadržava pravo pogreške kod prikaza istih.
LILA PUTOVANJA d.o.o. za pružanje navedenih informacija ne naplaćuje naknadu i ne preuzima odgovornost za eventualne pogreške i nedostatke navedenih informacija.
Konačne cijene i uvjete pružanja usluge koji vrijede prilikom kupnje i izvršenja usluge utvrdit ćete na stranicama pružatelja usluge rezervacije i/ili smještaja.

POTVRDA REZERVACIJE

Potvrdom rezervacije, složili ste se s uvjetima i cijenom usluge.
Otkazivanje i promjene datuma putovanja podložne su uvjetima karte/usluge s kojima ste se složili tijekom rezervacijskog procesa.
Vaša karta nije kupljena ili usluga potvrđena (hotelski smještaj/rent a car) sve dok ne primite potvrdu izvršene rezervacije te elektronsku kartu ili voucher (za hotele i rent a car) za Vaše putovanje.

NAPLATA

Na našoj stranici moguće je izvršiti plaćanje kreditnim karticama American Express, Visa, Diners i MasterCard. Plaćanje debitnim karticama nije moguće.
Prilikom naplate Vaše kreditne kartice, postoji mogućnost da kartica bude odbijena. U tom slučaju ćemo Vas odmah obavijestiti putem maila i zamoliti Vas za alternativan način plaćanja. Kartica može biti odbijena zbog nedovoljnog dnevnog limita, manje sredstva na računu nego što ste planirali, krive adrese, itd. Ukoliko nije moguće teretiti navedenu kreditnu karticu, a Vi nam ne javite alternativni način plaćanja kroz 24 sata, Vaša rezervacija biti će otkazana.
Krivi podaci kreditne kartice mogu rezultirati otkazivanjem Vaše rezervacije, prolongiranjem izdavanja karte, i porastom cijene karte. Molimo Vas da navedete točne podatke da bi se izbjegle komplikacije.
Prilikom izvršenja rezervacije prihvaćate financijsku odgovornost za sve izvršene transakcije.

PROVJERA

U nastojanju da izbjegnemo mogućnost prevare kreditnim karticama, zadržavamo pravo provjere kreditne kartice s pripadajućom bankom, i možemo Vas tražiti da nam putem faksa ili emaila pošaljete kopiju kreditne kartice skupa s osobnom iskaznicom.

OSIGURANJE

LILA PUTOVANJA d.o.o. preporučuje uplatu putnog osiguranja koji se sastoji od: dragovoljnog zdravstvenog osiguranja za vrijeme boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, osiguranje prtljage te osiguranje od otkaza putovanja.

OBVEZE PUTNIKA

Putnik je dužan posjedovati valjane osobne putne isprave i za to se sam pobrinuti.
Troškove gubitka ili krađe osobnih dokumenata tijekom putovanja snosi putnik.
Putnik je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene viznim, graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima, kako RH, tako i zemlje u koju se putuje. LILA PUTOVANJA d.o.o. nije odgovoran za odluke carinskih i policijskih i drugih državnih tijela kojima se putniku ne dozvoljava ulazak u pojedinu zemlju.
Putovanja u neke zemlje zahtijevaju vizu te obvezna cijepljenja protiv nekih bolesti. Putnik je dužan informirati se o neophodnosti vize ili cijepljenja za državu u koju ili kroz koju putuje.
LILA PUTOVANJA d.o.o. preporučuje da se putnik prije odlaska u inozemstvo o neophodnosti vize informira u ambasad i države u koju putuje, te o potrebi cijepljenja na web stranicama Svjetske zdravstvene organizacije i Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (http://www.hzzo.hr ; http://www.who.int ).
Putnik je dužan suzdržati se od ponašanja koje bi moglo ugroziti sigurnost i odvijanje zračnog prijevoza i dužan je pridržavati se pravila ponašanja u smještajnim objektima.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju. Putnik prihvaća da će osobne podatke LILA PUTOVANJA d.o.o. koristiti radi izrade rezervacije za prijevoz, kupnje putne karte, rezervaciju hotelskog smještaja, pribavljanja pomoćnih usluga, pružanja usluga, zadovoljavanja imigracijskih propisa i propisa ulaska u zemlju, i prezentiranja tih podataka javnopravnim tijelima, u svezi s putnikovim putovanjem. LILA PUTOVANJA d.o.o. se obvezuje da neće osobne podatke putnika iznijeti iz zemlje ili dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene usluge. Ukoliko putnik zaključi policu osiguranja osobni podaci proslijediti će se osiguravajućem društvu.

AVIO KARTE

Točnost podataka
Promjena imena na karti nije moguća. To se odnosi na bilo kakvu izmjenu u imenu (uključujući i jedno slovo, promjenu prezimena uslijed sklapanja braka, naknadno obaviještavanje o postojanu dva prezimena i slično). Putnik, ili netko tko u ime putnika radi rezervaciju, dužan je točno navesti sve podatke o imenu i prezimenu putnika. Prijevoznik će omogućiti prijevoz isključivo putniku imenovanome u putnoj karti, a od putnika se može zahtijevati odgovarajuća identifikacijska isprava. Prilikom izvršenja rezervacije ime i prezime putnika mora biti upisano identično kao što piše u putovnici. Ukoliko zamijenite poziciju imena i prezimena, to se naknadno ne može promijeniti i karta neće biti valjana. Putne karte nisu prenosive na druge osobe. Putnik neće imati pravo na let ako ne osigura pozitivnu identifikaciju te ako elektronska karta nije valjano izdana na putnikovo ime. Bebe, djeca i putnici mlađi od 25 godina često ostvaruju popust prilikom kupnje avio karata, zbog toga je važno da u rezervaciju upišete točan datum rođenja, kao što piše u putovnici. Dobne skupine u avio prometu su – bebe (INF, do 2. godine), djeca (CHD, do 12. godine), omladina (YTH, do 25. godine), te odrasli (ADT).

Prijava za let/korištenje avio karte

Za letove unutar Hrvatske preporučuje se biti na check in-u 60 do 90 min prije leta. Za međunarodne letove, na check in-u morate biti 90 min do 2 sata prije leta. U slučaju kašnjenja putnika na check in u predviđeno vrijeme, smatra se da se putnik nije pojavio na letu i avio kompanije u tim slučajevima otkazuju kartu bez mogućnosti nadoknade.
Kuponi avio karte moraju se iskoristiti prema predviđenom redoslijedu. Ako npr. imate let Zagreb-Beč-Varšava, morate se čekirati u Zagrebu, te preko Beča stići do Varšave. Nije se moguće npr. ukrcati u avion tek u Beču i iskoristiti kartu za put do Varšave. Ukoliko se ne ukrcate u početnom gradu naznačenom na Vašoj karti, kompanija cijelu kartu otkazuje bez mogućnosti povrata sredstava.
U slučaju da ste preko naše stranice rezervirali povratnu avio kartu, obvezatni ste iskoristiti polazni kao i povratni let. Ukoliko se ne ukrcate na polazi let, povratni let se automatski otkazuje, a naknada od strane avio kompanije odnosno LILA PUTOVANJA d.o.o. ne postoji. Isto vrijedi u slučaju da se ne ukrcate na povratni let, u tom slučaju nikakav povrat novca za neiskorišteni dio karte nije moguć.

Valjanost avio karte

Putna karta u međunarodnom prijevozu valjana je za prijevoz u razdoblju od 45 dana, mjesec, 3 mjeseca, 6 mjeseci ili godine dana od dana kad je počelo putovanje, ovisno o pravilu tarife po kojoj ste kupili kartu. Ako je putnik, nakon započetog putovanja, zbog bolesti spriječen putovati u razdoblju valjanosti putne karte, prijevoznik u nekim slučajevima može produljiti razdoblje valjanosti takve putne karte do dana do kojega će putnik, na temelju liječničke potvrde, biti sposoban putovati.

Aerodromske pristojbe

Primjenjive pristojbe one su koje su na snazi na dan plaćanja cijene putne karte u cijelosti. Ukoliko prilikom rezervacije ne ostavite broj kreditne kartice, već želite kupiti kartu kroz 24 sata, aerodromske pristojbe podložne su promjenama od trenutka rezervacije do kupnje karte. Putnik je obvezatan platiti iznos pristojbi koje su na snazi na dan plaćanja cijene putne karte u cijelosti.

OTKAZIVANJE I PROMJENE

Otkazivanje leta od strane avio kompanije

LILA PUTOVANJA d.o.o. djeluju kao agent zrakoplovnih tvrtki u svojstvu posrednika i nisu odgovorni za postupke izvršene od strane zrakoplovne kompanije.
Zrakoplovne kompanije usred određenih okolnosti, zadržavaju pravo promjene rasporeda leta bez prethodnog obavještavanja. Uslijed vremenskih uvjeta, prirodnih katastrofa, svjetskih, ratnih ili zdravstvenih problema, bankrota zrakoplovne kompanije, problema s kapacitetom – zrakoplovna kompanija može otkazati ili promijeniti vrijeme leta.
U bilo kojem od navedenih slučajeva LILA PUTOVANJA d.o.o. ne preuzima odgovornost nego je ona isključivo na prijevozniku pa tako i za povrat uplaćenih sredstava.
Ukoliko dođe do bankrota aviokompanije i/ili potpunog otkaza leta moguć je povrat uplaćenih sredstava u onom trenutku kada navedena sredstva kompanija refundira agenciji.
Ukoliko je let otkazan, o tome ćemo Vas odmah obavijestiti putem emaila. Prijevoznici u tim slučajevima nude alternativu, let do krajnje destinacije drugim avionom u drugo vrijeme. Mi ćemo Vas obavijesiti o alternativi koju prijevoznik nudi, i ukoliko Vam odgovara, novu elektronsku kartu poslati na email, bez dodatnih troškova za putnika. Ukoliko alternativa neće odgovarati, ostvarujete pravo na povrat sredstava.

Otkazivanje leta ili promjena datuma putovanja od strane putnika

Ukoliko želite otkazati kupljenu kartu, to je moguće prema uvjetima prijevoznika koja ste pročitali i s kojima ste se složili prilikom izvršenja rezervacije. Isto vrijedi za promjenu datuma putovanja, ona je moguća isključivo prema uvjetima prijevoznika s kojima ste se složili prilikom izvršenja rezervacije. Za sve zahtjeve oko otkaza karte/promjene datuma putovanja, pošaljite nam email na air@air.hr, prije početka putovanja.

Ukoliko je promjena dozvoljena, mi ćemo Vam prema uvjetima karte i raspoloživosti mjesta na traženi datum javiti iznos promjene. Putnik se uvijek u vezi promjene datuma putovanja može obratiti direktno avio kompaniji koja je prijevoznik (npr. u predstavništvo avio kompanije direktno na aerodromu ili njihovom uredu u gradu). Ukoliko putnik prilikom kupnje karte predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati putovanje, preporučujemo uplatu police osiguranja od otkaza. Osiguranje od otkaza ne može se uplatiti naknadno već samo na dan kupnje karte. Osiguranje od otkaza u pravilu vrijedi samo u sljedećim slučajevima, i to uz obaveznu pismenu potvrdu: bolest, smrtni slučaj u užoj obitelji.

U slučaju otkazivanja karte agencija zadržava naknadu za izdavanje karte i sve transakcijske troškove povezane sa izdavanjem karte (naknade za plaćanje, troškovi bankovnih transakcija i sl.).

POSEBNA POMOĆ

Putnik je dužan obavijestiti LILA PUTOVANJA d.o.o. o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja i stanja, a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja ili izvršenje usluge. Prihvaćanje na let nepraćene djece, osoba s invaliditetom i osoba smanjene pokretljivosti, trudnica, bolesnih osoba ili ostalih osoba koje zahtijevaju posebnu pomoć putnik mora naglasiti službeniku ILILA PUTOVANJA d.o.o. prije zaključenja usluge. Putovanje djece bez pratnje roditelja, ili zakonskog staratelja, katkad podliježe posebnim zahtjevima po zakonima i pravilima zemlje u/iz koje se leti. Isključiva je odgovornost roditelja, ili zakonskog staratelja, da pribavi sve potrebne dokumente odnosno udovolji svim takvim zahtjevima. Za sve posebne zahtjeve obratite se agentu LILA PUTOVANJA d.o.o., budući da letovi za određene destinacije i na određenim zrakoplovnim kompanijama nemaju mogućnost rezervacije sjedala i odabira posebnog obroka.

Prijevoz trudnica

Žene koje su trudne manje od 28 tjedana, zdrave i nemaju nikakvih komplikacija u trudnoći, mogu se primiti u zrakoplov bez liječničke potvrde. Traje li trudnoća više od 28 tjedana, a najviše do 35 tjedana, potrebna je liječnička potvrda koja nije starija od sedam dana i kojom se potvrđuje da se porođaj neće dogoditi unutar 4 tjedna od početka putovanja. U tom slučaju nema medicinskih prepreka za putovanje zrakoplovom. Samo ako trudnica putuje radi kirurškog zahvata ili liječenja, moraju biti popunjeni i priloženi dokumenti koji se zahtijevaju pri prijevozu bolesnih i invalidnih putnika.

Prijevoz djece

Djeca do 2 godine starosti imaju popust na kartu, uz dopuštenu prtljagu od 10 kg. Uvjet je da dijete sjedi u krilu osobe s kojom putuje. Za dijete između dvije i dvanaest godina, koje zauzima posebno sjedalo a u pratnji je odrasle osobe, odobrava se najviše 50 posto popusta, ovisno o primijenjenoj cijeni za odraslog putnika u pratnji. Nepraćena djeca mogu putovati sama ukoliko ih na aerodrom doprati odrasla osoba koja prijevozniku na propisanom obrascu daje pismenu izjavu kojom potvrđuje da će dijete netko dočekati na krajnjoj destinaciji. Prilikom rezervacije obavezno napomenite djelatniku LILA PUTOVANJA d.o.o. da će dijete putovati samo.

Kućni ljubimci

U kabini zrakoplova (zajedno s putnikom) mogu se prevoziti samo psi i mačke, ako to ne zabranjuje država u koju se ljubimci prevoze. Prijevoz životinja treba unaprijed rezervirati, a njihov se prijevoz uvijek dodatno naplaćuje. U putničkoj kabini istodobno se može prevoziti samo jedna životinja, i to u propisanom spremniku. Veličina spremnika je ograničena .Veći kućni ljubimci, prevoze se u prtljažniku zrakoplova kao predana prtljaga. Putnik treba sam osigurati odgovarajući spremnik/kontejner. Napomenite agentu LILA PUTOVANJA d.o.o. ukoliko želite organizirati prijevoz kućnog ljubimca, prije kupnje karte.

PRTLJAGA

Prtljaga se prevozi kao predana i ručna (nepredana) prtljaga. Ovisno o uvjetima tarife i aviokompaniji predana prtljaga može biti uključena u cijenu ili se dodatno plaća.
Za većinu letova također se primjenjuje piece concept – putnici imaju pravo ponijeti jedan komad predane i jedan komad ručne prtljage, čije dimenzije i težinu određuje prijevoznik. Za sigurnost, na sve komade prtljage stavite Vaše podatke (ime i prezime, adresu, kontakt telefon) na vanjski i unutarnji dio prtljage.
Predana prtljaga
Predana prtljaga mora biti označena putnikovim imenom i ostalim osobnim podacima, a uključuje kovčege i torbe koji se mogu čvrsto zatvoriti. Nakon predaje prijevozniku prtljage koju putnik želi predati, prijevoznik će uzeti prtljagu u posjed i izdati prtljažni identifikacijski privjesak za svaki komad predane prtljage. Zbog sigurnosnih razloga od putnika se može zahtijevati da dopusti pretragu, rendgenski pregled ili bilo koju drugu vrstu pregleda sebe ili svoje prtljage. Prijevoznik može uskratiti da preveze kao prtljagu bilo koji predmet za koji prijevoznik razumno drži da je nepodoban za prijevoz zbog njegove težine, mjera, obujma ili drugih obilježja, ili je nepodoban za prijevoz zbog sigurnosnih ili operacijskih razloga, ili zbog udobnosti ostalih putnika.
Ručna prtljaga
Avio kompanije dozvoljavaju prijevoz jednog komada ručne prtljage po putniku, poput male putne torbe, laptopa ili aktovke. Maksimalna težina ručne prtljage u većini slučajeva ne smije prelaziti 8kg.
Ručna prtljaga mora biti veličine i oblika koji se može staviti ispod sjedala u avionu ili odjeljak iznad glave.
Višak prtljage
Kod zrakoplovnog prijevoza, putnik je obvezatan platiti naknadu za prijevoz prtljage koja prelazi težinu dopuštene besplatno ili unaprijed plaćene prevezene prtljage prema važećim pravilima i cijenama prijevoznika.
Nepraćena prtljaga
Prijevoz nepraćene prtljage vrši se po posebnim propisima prijevoznika.
Preuzimanje prtljage
Putnik je dužan preuzeti prtljagu odmah po slijetanju na destinaciju. Prijevoznik nije dužan provjeriti da li je putnik preuzeo svoju prtljagu. U slučaju kašnjenja ili gubitka prtljage putnik je dužan odmah se javiti odjelu Lost&Found kompanije koja je prijevoznik tj. s kojom je putovao.
Oštećena / Izgubljena prtljaga
LILA PUTOVANJA d.o.o. ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija, i to na osnovi propisa koji vrijede u zračnom prometu. Prijevoznik je odgovoran za gubitak ili kašnjenje koje je nastalo u tijeku zračnog prijevoza njegovom krivnjom.
Prtljaga obično kasni tijekom tranzitnih letova, kada je vrijeme između dva povezana leta relativno kratko, i prtljaga se ne stigne prebaciti na slijedeći let. Za izgubljenu prtljagu najprije se smatra da kasni, te je u većini slučajeva pronađena na jednom od aerodroma kroz koji ste putovali. Putnici moraju prijaviti nestanak prtljage čim to primijete, ukoliko to nije moguće, rok za prijavu je 21 dan. Šteta na prtljazi mora se također prijaviti prijevozniku odmah po slijetanju na destinaciju, ili u roku 7 dana ukoliko putnik štetu primijeti kasnije.

NAKNADA ZA IZDAVANJE AVIOKARATA (TICKETING SERVICE CHARGE) I OSTALE AGENCIJSKE USLUGE

LILA PUTOVANJA d.o.o. za posredovanje između putnIka i aviokompanije naplaćuje posredničku naknadu.
Naknade se naplaćuju za izdavanje aviokarata, promjene na već izdanim kartama i eventualne posebne zahtjeve putnika koji zahtijevaju posebne procedure (nepraćeni maloljetnici, prijevoz kućnih ljubimaca i sl..).
Ukoliko putovanje niste realizirali zbog krivnje prijevoznika (bankrot aviokompanije, viša sila), iznos naknade za izdavanje vam vraćamo.
Naknada i promjene se naplaćuju po izdanoj aviokarti a sa iznosima ćete biti upoznati prilikom rezervacije. Iznosi ovise o destinaciji na koju se leti, dodatnim uslugama, aviokompaniji i načinu plaćanja usluge.
Naknada za rezervaciju hotelskog smještaja i najma vozila se naplaćuju ukoliko naplatu komplatnog iznosa vrši LILA PUTOVANJA d.o.o., ukoliko uslugu plaćate direktno izvršitelju usluge i/ili na licu mjesta naknada se od Vas ne naplaćuje.

Ukoliko je usluga izdavanja karte izvršena, u slučaju otkazivanja karte agencija zadržava iznos naknade za izdavanje i svih povezanih transakcijskih troškova. Iznos naknade za izdavanje je nepovratan.

REKLAMACIJE

Prouzročenu štetu na zdravlje, ručnu prtljagu i na ostalom osobnom vlasništvu putnik je dužan odmah prijaviti prijevozniku, koji će o tom sastaviti zapis. Ako je oštećena predana prtljaga, putnik mora podnijeti pisanu pritužbu u roku od sedam dana, a u slučaju kašnjenja prtljage u roku od dvadeset i jedan dan. U oba slučaja rok počinje teći od dana kad je prtljaga stavljena putniku na raspolaganje. Svaki prigovor mora biti podnijet u pisanom obliku. Tražbina za naknadu bilo koje štete zastarijeva za dvije godine računajući od dana kad je zrakoplov stigao ili trebao stići u mjesto odredišta ili od dana kad je prijevoz prekinut. Način obračunavanja razdoblja zastare bit će utvrđen u skladu s mjerodavnim pravom nadležnog suda. Putnik i LILA PUTOVANJA d.o.o. će sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost suda Zagrebu. Mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.

HOTELSKI SMJEŠTAJ I RENT A CAR

LILA PUTOVANJA d.o.o. posreduje u rezervaciji hotelskog smještaja i najma vozila.
Za usluge hotelskog smjestaja i najam vozila vrijede opći uvjeti pružatelja usluge pa je iste prije potvrde rezervacije potrebno pažljivo pročitati kako bi se izbjegli eventualni nesporazumi.
LILA PUTOVANJA d.o.o. ne naplaćuje Vam uslugu hotelskog smještaja i najma vozila nego to čini direktno izvršitelj usluge osim ukoliko nije drukčije naznačeno.

ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi uvjeti i upute za putovanje isključuju sve dosadašnje uvjete i upute o putovanju. Opći uvjeti i upute o putovanju su sastavni dio ugovora kojeg putnik sklapa s agencijom LILA PUTOVANJA d.o.o..
Stranke se obvezuju da će moguće sporne slučajeve riješiti sporazumno. Ukoliko to nije moguće, u slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu, a primjenjuje se pravo Republike Hrvatske.


©2013 LILA PUTOVANJA d.o.o.